סל קניות (0)

 

  • משלוחים עד שלושה ימי עסקים

בבחירת משלוח תקבלו את הפריט אליכם עד הבית באמצעות שליח עד שלושה ימי עסקים בכל רחבי הארץ! 

המשלוחים מגיעים לכל מקום בארץ

  • איסוף עצמי 
  • מרח' האייל 13 ירושלים – בתאום מראש בווצאפ – 0504343001

 

מדיניות החזרות ומשלוחים

לאחר שהזמנתך תצא למשלוח יישלח עדכון למייל האישי אודות העברת ההזמנה לחברת המשלוחים.
שליח מטעם חברת המשלוחים יצור קשר תוך מספר ימים בהתאם לשיטת המשלוח הנבחרת לתיאום קבלת ההזמנה.
זמני פעילות השליחים הם בימים א'-ה' בין 8:00-20:00. יש להיות זמינים בטלפון שרשמתן בהזמנה!
* לידעתכן, באיזורים מרוחקים ייתכן עיכוב (5 ימי עסקים במקום 3) במסירת המשלוח, בהתאם ללוח הזמנים של חברת המשלוחים.

החזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר

אם אינך שלמה עם הפריט שרכשת – תוכלי להחליפו ללא כל בעיה!

החזרה/החלפה באמצעות הסטודיו
יש להגיע לסטודיו ברח' האייל 13 ירושלים – בתאום מראש עם הפריט/ים שתרצי להחליף/להחזיר + החשבונית במייל.
החלפת פריט/זיכוי – עד 7 ימי עסקים (לא כולל שישי שבת וערבי חג­) מיום קבלת החבילה (כולל יום קבלת החבילה).
החזר כספי – עד 3 ימי עסקים (לא כולל שישי שבת וערבי חג) מיום קבלת החבילה (כולל יום קבלת החבילה).
החזרה באמצעות דואר ישראל (דואר רשום)

שימי לב – הכוונה היא לשלוח בדואר עד 3 ימים מקבלת החבילה (כולל יום קבלת החבילה) ולא שיגיע אלינו בדואר עד 3 ימים.

יש לשלוח את המוצר במצב תקין, לא נעשה בו שימוש, מחובר עם התוויות ובאריזה המקורית.
כתובת הסטודיו למשלוח: לוק לייק – האיל 13 ירושלים – טל – 0504343001
המשלוח אלינו מתבצע באמצעות דואר רשום בלבד (על חשבון הלקוחה – אין מדבקת גוביינא).
יש לציין שם מלא, טלפון ומספר הזמנה.
במידה ותרצי פריטים חלופיים – משלוח הפריטים החלופיים שבחרת על חשבוננו (החלפה אחת בלבד).
מייל שירות הלקוחות : [email protected]

הפנייה לשירות לקוחות הינה במייל/אינסטגרם או וואצאפ בלבד – אין שירות לקוחות טלפוני.

שימי 🖤 – החזר כספי של פריט שנרכש במבצע כמותי ( לדוגמא: 10-20-30/ 1+1) יבוצע בהתאם למבצע תוך חישוב הסל מחדש.
הפריטים שבחרת להשאיר יחושבו לפי המבצע מחדש ועל ההפרש יבוצע ההחזר.

פריטים אשר הוחזרו והלקוחה דורשת החזר כספי, ההחזר יהיה ללא דמי המשלוח גם במידה והמשלוח היה באמצעות קופון חינם או הטבה אחרת.

במידה וחלה טעות בהזמנה וההחזרה היא בגין טעות (פריט לא נכון, מידה לא נכונה) – ההחזר הכספי יהיה כולל דמי המשלוח

כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי.
מובהר ומודגש כי פריטים אשר נרכשו במסגרת מבצעים ו/או סוף עונה, ניתנים להחזרה תוך 5 ימים מיום קבלתם וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.

בהתאם להוראות משרד הבריאות, חלקים תחתונים של בגדי ים, סטים של בגדי ים או הלבשה תחתונה, אינם ניתנים להחזרה ו/או החלפה.

 

אנו מתחייבים לנהוג בהגינות ויושר עם לקוחותינו ולספק לכן את השירות הטוב ביותר שניתן.

לכל בעיה בתהליך הרכישה, שירות, מוצרים או הזמנות אנחנו פה לשירותכם באימייל:  [email protected]

וואצאפ – 0504343001

 

scroll_up
X